Kære Ejby borgere

Menighedsrådet fortsætter det gode arbejde med alle de nye spændende opgaver.

Vi planlægger løbende årets arrangementer og koncerter, følg med her på siden. Ejby Kirke er annoncerer i Ugeavisen Køge en gang om måneden, med en annonce for kommende arrangementer.

Der er mange spændende arrangementer i støbeskeen. I forbindelse med Pinsen den 19. maj, får vi besøg af Gospelkoret Trinity, et af Danmarks festlige og sprudlende gospelkor som i mange år har arbejdet med kirkens salmeskat.

Vores Organist Dorthe Elsebeth Larsen er godt igang med Morgensang i Tårnet, her var der igen god tilslutningn, næste gang er den 15. maj og sognepræst Kim Gilling Hansen fortsætter med Fyraftenspause tirsdage næste gang den 7. maj.

Salmesang og rytmik for de mindste er slut i denne omgang, der kommer nye datoer til september.

Vi glæder os til at se jer.

Hilsen Ejby Menighedsråd 2023 - 2024

Kim i Kirken

Torsdag den 4. april havde vi besøg af Kim i kirken og der var fuldt hus.

Det blev en musikalsk rejse med nogle af Kim Larsens mere reflekterende og eftertænksomme sange, og en levende fortælling med sjove anekdoter, rørende historier og et par skipperskrøner fra Christianshavn og sangene, deres tilblivelse og om Larsen selv. Det blev sunget med og klappet, kun orgelet var stille.

Kim i Kirken var mere end bare en koncert, det blev en oplevelse der lever videre i hjertet, når lyset brænder ud.